feb
2

Megfejtés

| Szerző: attus | 6:14 pm

A kvízre beérkező helyes megfejtések száma 2,85-ről felkúszott 3-ra, így eredményt hirdetekJ 

A három helyes megfejtés beküldője sorrendben:
  1. Lajlus, vasárnap felkelve, biológiai szükségleteket és családlátogatást félretéve, 5 órát az internet előtt gubbasztva.
  2. Peti alias Füles, tudományos cikkírás közepette fél óra alatt kisujjból kirázva.
  3. Szilvike, nővérkém, aki még mindig barátkozik az internettel, géplefagyások közepette, több napot szitkozódva.
 
1.”One Country, One Destiny” avagy Egy nemzet, egy sors!
 
2. „I have a dream” avagy Van egy álmom! A Lincoln emlékmű lépcsőjén mondta el Martin Luther King híres beszédét 1963. augusztus 28-án. 
 
3. Kerékpárjavítással, -tervezéssel és -gyártással foglalkozó céget alapítottak. A motorban használt lánc egy kerékpárlánc volt.
 
4. a) Elég sok mindent soroltatok fel. A két dolog, amire én gondoltam: periszkóp, valamint az oldalsó ablakokon a gépet elfordítva előre látott. Ilyen egyszerűJ)
b) A karcolásokkal a fogyasztást mérte. Erre azért volt szükség, mert az üzemanyagot több helyen tárolta (szárnyak is) és az egyes tankokból arányosan kellett fogyasztania, hogy a gép ne billenjen ki az egyensúlyából. Így bizonyos időközönként (úgy tudom óránként) húzott egy rovátkát, illetve elzárt egy csapot majd kinyitott egy másikat.
 
5. Dominikai Köztársaság
 
Ami a nyereményeket illeti, lehet kérni. Peti úgy emlékszem, te annak idején valamiféle csokiért sóvárogtál…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cilajosrozál 2011.02.02. 18:30:36

:-))))))))))HURRÁ!!!!!
Én csak egy cilajos hűtőmágnest kérnék szépen!Na jó!Ha nagy a választék és nem tudsz dönteni lehet kettő is!:-)
köszi-puszi

lajluska 2011.02.03. 09:41:09

Felébredve első mozzanatként a kávéfőzés mellett bekapcsoltam a gépet, felnavigáltam magam a honlapodra, és a kávém szürcsölése közepette, mint egy félőrült (bejegyzésedet el sem olvasva akkor) pörgettem le a kérdésekig. 5 és fél órát pizsiben, két kávé és egy banán elnyammogásával, (édesanyám vasárnapi főztjét, és gesztenyepürét lemondva, a szívem hasadt bele) roskadtam az internet felé. Spirit of St Louis 3 oldalas angol nyelvű műszaki leírását szinte betéve tudom, Lindbergh életével egyetemben. Annyira lefáradtam aztán, hogy az egész vasárnapot pizsiben grasszálva töltöttem. Én a szuvenírről lemondok, én inkább a karikagyűrűre gyúrok! :)
süti beállítások módosítása