aug
30

Egy napfényes vasárnap

| Szerző: attus | 3:02 am

Azok akik, hétvégén nem nézték a blogot, most talán felkapják a fejüket, hogy mi a radai rosseb! Igen, rendkívül produktív voltam, ez többnyire annak tudható be, hogy már berendezkedtem és bevackoltam magam. Munkám lenne, csak épp a halogató fázisban vagyok (egyetemi arcok tartsátok a szátokatJ). 

 
Az otthoniaktól hallom, hogy hidegfront, eső, kabát, hát itt szikrázó napsütés, 31 fok, elég ok ahhoz, hogy újból útra keljek. Talán a halak voltam miatt, tavat kerestem a közelben és találtam is, nem volt nehéz. Egy óra lehetett biciklivel, a forgalmas főútról letérve erdőkön keresztül kacskaringó aszfaltcsíkon jutottam el a célhoz. Közben láttam felhagyott vasúti hidat (1. kép), jellegzetes útszéli motelt (2. kép) és valamit, amit nem igazán tudtam először hova tenni (3. kép). Gay City State Park, ez állt a táblán.
 
Na már most, azok, akik egy picit is tanultak angolul, tudják mit jelent a gay szó. És akármennyire hiszem azt, hogy tudok angolul, mindig okoz meglepetéseket. Az abszurd kíváncsiságom miatt aztán persze nem a szótárt csaptam fel először, hanem megkerestem a neten ezt a helyet. Ezt látnom kell, gondoltam. Feljön a weboldal egy képpel, ahol is gyerekek játszanak egy mezőn. Még mindig nem olvastam el egy betűt sem, de már ilyen kérdések foglalkoztattak. Az rendben van, hogy van itt valami meleg közösség és kiteszik a táblát a főútra. De ki az az őrült, aki a kölkét ilyen helyre viszi? Meleg apukák meleg gyerekei huncutkodnak valami mindentől elzárt helyen az erdő szélén? Jesszus!! Na és ez már tényleg sok volt, így elővettem a szótárt és elolvastam a honlapot is. A gay szó vidámat, jókedvűt, élénket stb. is jelent. Ez a park pedig egy szabadidős központ. Ne ítélj elsőre!
 
A tó csodás volt, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni róla (4-9. kép). Egy kis nyilvános strand, hűsítő víz, egy helyi farmerektől vásárolt alma… Isteni volt. Az utamon visszafelé még kattingattam néhány képet. Észrevettétek már, hogy az amerikai filmekben valahol mindig ott van az amerikai zászló? Hogy a legtragikusabb, nemzetet megrázó akció jelenetekben mindig ott van az amerikai zászló? Emlékeztek arra, amikor George Bush szeptember 11. után a WTC romjai alól csak úgy kihúzott egy amerikai zászlót? És még sorolhatnám. Tényleg mindenütt ott vannak. Mindenféle túlzás nélkül mondom, hogy kb. minden harmadik házon kint lóg, és hol van már július negyedike (10. kép).
 
Willimanticbe visszaérve aztán találtam egy fess kis parkot szökőkúttal, kőből kirakott híddal, pavilonnal, ahol mellesleg forráskút is van, úgyhogy mostantól onnét hordom az ivóvizet. Holnap kezdem a tényleges munkát az egyetemen, órákra is bejárok majd, emiatt feltételezhetően ritkulni fognak az irományaim.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeMona 2010.09.01. 13:55:02

A produktívról jut eszembe... Nap mint nap szembesülök vele, hogy kedves kollégám (megint)külfödön van. Azok a hálátlan feladatok csak nem szűnnek. Egy a sok közül: a Stratégiai tervezés tárgyat éppenhogy felemeltem 50 főre (20-as limittel indítottam a hét elején), öt perc alatt már öten jelentkeztek rá. Rendkívül népszerű a tárgy... Belegondoltam, hogy a hallgatók ülnek a gép előtt - sör, popcorn, pizza társaságbán - egész nap és várják, hogy limitet emeljünk, X-elésre készen :P Jó munkába rázódást odaát!
süti beállítások módosítása