okt
25

Elindult itt a Halloween őrület. Jövő héten elvileg bulik is lesznek, ezek egyikén valószínűleg tiszteletemet is teszem majd. Egy apró gond van csupán, jelmez nélkül Halloween partyba menni olyan, mint húslevest enni só nélkül.

Mivel jelmezt otthonról nem hoztam, itt meg nem szívesen költenék rá, ezért várom a kedves blog olvasók javaslatait.

Fő szempontok:

- olcsóság

- könnyen beszerezhetőség

- egyediség

Persze én sem voltam tétlen. Jelenleg egy elképzelésem van, amit hol máshol, mint a wc-ben ötlöttem ki, megpillantva a kazalba rakott papírgurigákat. Múmia! Csak magam köré tekerek 2-3 gurigát, és pikkpakk kész is vagyok.

Várom a további ötleteket:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása