okt
2

Wépézés

| Szerző: attus | 4:05 pm

Tegnap álomra hajtottam a fejemet és bevillant a múlt heti kirándulásból egy meglehetősen vicces kép, amiről eddig egy szót sem ejtettem. Nem is értem, hogyan történhetett ez meg, hiszen annyira karakteres és mulatságos.

Detroitban történt, amikor is a külvárosban autókáztunk. Látjuk ám, hogy az egyik családi háznál a pofa egy óriási fáról gereblyével próbál meg leszedni valamiféle hosszú, szalagszerű csíkokat. Messziről nem is tudtuk kivenni mi az, aztán helyi barátaink felvilágosítottak, hogy az bizony WC papír. És ebben a pillanatban bevillant a South Park idevágó része, ahol is a kölkök bewépézik (WC papírral feldíszítik) valakinek a házát (osztálytársuk vagy tanáruk, nem emlékszem), mivel nem kedvelik és bosszút akarnak rajta állni. Ugyanez történt itt is. Feltételezhetően az iskolában nem bírták a srácot, és ahelyett, hogy jól elgyepálnák egymást, inkább wépéznek. Ahogy ezt megláttam, egyszerűen nem jutottam szóhoz, kiégett a vicc relém. Csodálkozva néztem és valami ilyesmit motyogtam magamban: hát igaz, tényleg igaz!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása