nov
11

Kresz teszt megoldás

| Szerző: attus | 7:35 pm

Úgy tűnik, az amerikai Kresz teszt mégsem volt olyan egyszerű, mint amennyire azt én gondoltam. Többektől hallottam, hogy a kérdések nem voltak teljesen egyértelműek. Ezeket a kérdéseket helyi tesztsorokból válogattam ki és szó szerint fordítottam őket. Egyesek trükkökre, csapdákra számítottak. Rosszul tették, ugyanis itt csakis a józan paraszt ész kellett a kérdések megválaszolásához.

Fél fülére süket orosz kollégám mondta, hogy ebben az országban, ha csak nem vagy vak, szerezhetsz jogosítványt. Ennek fényében állítják össze a tesztsorokat is:)

Az eredményt összegezve, összesen 4 megfejtés érkezett, nekik küldöm a képeslapot. A tesztet Lajlus oldotta meg hibátlanul, amit még éles eszű Zoltánunk sem tudott teljesíteni.

A gondolkodásmódbeli különbözőségre jó példa a 10. kérdés, a gyalogosnak mikor kell elsőbbséget adni. A józan logika azt diktálja, hogy ahol csak lelép az úttestre, meg kell állni. Zoli szerint ahol nincs elsőbbsége, ott akár el is lehet ütni:))

A helyes megfejtést Lajlustól a kommentek között láthatjátok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása